Alla inlägg den 17 september 2013

Av madde - 17 september 2013 18:20

Skön dag med inga måsten!

Blev väckt av Natta-lee i morse, så det blev att sätta på lite kaffe så hon kunde ta en kopp i farten! haha!

Annars har jag legat i sängen hela dagen och läst. Så nu har jag avverkat en bok till... Så måste hitta mig en ny IGEN!! Får sluta läsa så mycket nu, men det är så himla skönt att läsa och tiden går mycket fortare. Och idag har det ju regnat hela dagen, så då finns det inte så mycket att göra... Hade tänkt att gå ner på stan och kolla lite, men kände att orken inte fanns där. Och så är det inte speciellt kul att gå där när det regnar..


Dock har jag inte bara legat i sängen hela dagen, har varit duktigt och varit nere på gymmet en sväng också!

Körde igenom mage, armar och rygg. Plus att det blev 10 min cykling som uppvärmning. Kände att jag inte kunde ta ut mig helt, när jag väl hade tagit mig ner dit.. Sen har jag tänk mig att jag inte ska köra på så tunga vikter denna gång, istället gör jag flera rep så man får bort lite fett och inte bara bygga muskler! Så nu kör vi igen, börjar känna mig motiverad igen.. Har inte haft någon motivation på träningen den senaste tiden.. Troligen för att det mest blir samma samma hela tiden.. Så ska försöka att köra någon varannan dag med kondition och styrka.. Beror lite på vädret också! Vill ju fortfarande passa på att vara ute så länge det går..


Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, kanske tända lite ljus och bara vara!

Nyss fick jag ett mysigt samtal utav finaste Melvin =) <3  Har inte pratat med han på länge!! Sötaste barn!!!


Dagens mat och motion: 


Frukost: hårt bröd med kalkon och kaffe

Lunch: Hårt bröd med lite mögelost ( blev över sedan igår)

Mellanmål: Lite naturgodis

Middag: Sallad med kyckling och chili paprika cream fresch inlindat i tortillabröd  ( oj så gott det var)

Motion: Gym ca 45 min.

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards