Alla inlägg den 21 september 2013

Av madde - 21 september 2013 19:58

Denna dag började med att åka upp till Natta-lee för att fira hennes födelsedag. Så där blev det lite fika och så =)

Kände mig riktigt nöjd, för tog mig bara en bit tårta. Även om det andra fika brödet såg riktigt gott ut, så höll jag mig. Så känner mig nöjd på så sätt =) Om ni undrar vad jag hade köpt i present så fick Natta-lee blommor och vita krukor, ljusstakar med ljus och en tavla med ett ordspråk! Tror hon blev nöjd med det iaf =)


Efter att jag kom hem därifrån åkte jag ut till pappa en sväng för att hämta mina navkapslar, så nu är alla hela iaf =) Haha! Inte lätt att råka köra på trottoarkanten så att en går sönder. Tur att dom inte är så dyra iaf!


När jag kom hem på eftermiddagen, så har jag bara legat i soffan! Har hållit på att somna flera gånger, men har inte velat sovit eftersom att jag hellre sover ordentligt i natt istället... Har haft en huvudvärk som har smugit sig på hela dagen, men nu på kvällskvisten så molade den ut ordentligt. Så nu ligger jag med huvudvärk.. Så det blir mycket vatten för mig nu.. Tanken är att jag ska ut och fira Natta-lee ikväll, men tror tyvärr att huvudet säger stopp.. Men det är en stund kvar innan dom kommer in till Norrtälje, så får försöka vila bort huvudvärken. Annars så blir det soffan resten av kvällen..


Imorgon såg jag att det var stor dressyr tävling i stallet, så jag blev lite sugen på att se. Fanns faktiskt lite kända namn som jag kommer ihåg sen jag for på dressyr tävlingar med en kompis. Så kanske att man går ner och tittar en sväng =) Sen kommer mamma och johan på middag. så blir nog en rätt lugn dag i morgon!


Nej nu ska jag försöka vila!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards