Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av madde - 6 oktober 2013 18:34

Hej där ute!

Då var man tillbaka i kalla Sverige igen, dock var det en väldigt fin höstdag när vi landade så får väl inte klaga!

Har haft en super härlig semester. Den må vara kort, men passar helt utmärkt! Kan säga att vi åkte hem rätt dag, eftersom att det började regna när vi stod och väntade på bussen.

Annars har vi bara ätit och druckit gott. Solat och badat, plus att jag fick en massage behandling så nu borde ryggen hålla ett tag till... Var rejält öm dagen efter... Så tror det gjorde lite nytta iaf =))  Annars har vi inte gjort så mycket där nere, bara tagit det lugnt.!! Så känner mig utvilad, och det är huvudsaken det! Nu är det bara hålla tummarna på att man inte blir sjuk, eftersom att man brukar kunna bli det av AC på planet och så...

Så summerar denna semester som mycket nödvändig och riktigt skön =)


I morgon är det redan tillbaka till vardagen. Känns väl inte så himla kul, men men vad gör man inte! Man kan inte gå hemma och släppa fötterna efter sig, så får man inga pengar inte!!

Kommer iaf att köra hård träning denna vecka!! Känns som att man har trappat upp något kg! Förhoppningsvis så tappar man dom väldigt fort, bara man kommer in i vardagen igen =) 


Annars har jag inte så mycket mer att komma med just nu. Tänkte lägga upp lite bilder i morgon, orkar inte sätta mig med det nu.

Så hoppas att ni har haft en trevlig helg! 



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards