Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av madde - 25 oktober 2013 16:59

Denna fredag har rullat på.. Har haft något att göra hela tiden, dock har jag väl ändå inte gjort så mycket men ändå =)

Började dagen med att gå på behandling. Har nu ca 6 ggr kvar.. Och än har det inte blivit någon bättring.. Vist jag har inte liknande köttsår längre, men det är ändå inte bra.. Lite bekymrad. 

Blev en sväng upp till farmor på fika, hon hade precis lagat en kaka så jag kom perfekt haha ;) 

Åkte sedan en sväng och kollade både skor och jacka.. Men några skor kom jag inte hem med. Dock kom jag hem med den jackan jag var ute efter.. Inte någon "fin" jacka, utan en mer jacka som man kan ha om man är ute i snön och leker eller hur man ska säga haha :P Så jag är nöjd med köpet, blev även ett nytt pannband. 


Blev hem en sväng och käka lite lunch och sedan ut på en promenad i solen. Riktigt skönt. Blev ca 30 min. Och det är bättre än inget alls =)

Vidare sedan och handla med pappa. Dock bara mat denna gång. Så lite har man i skåpen igen. Har tänkt att testa Abbas sås till pasta och räkor. Får se om jag gör det idag eller om det blir på söndag. Har inte bestämt mig än =)

Måste även tillägga att när jag var på Willys så träffade jag en gammal vikarie som jobbade hos oss för lite mer än ett år sedan. Och jag har bara träffat henne i affären någon gång. Men idag när jag träffade henne fick man höra att hon såg att jag hade gått ner i vikt!!!! Hur glad blir man inte utav att höra det?!?! Detta tror jag gjorde min fredag! =)))


Med detta säger jag trevlig helg och så bjuder jag på en bild på min nya jacka =))

Den rutiga jackan är innerfodret!!


 

Av madde - 25 oktober 2013 09:45

Dags att redovisa resultat. Är nöjd med veckans resultat, men inte med hela månadsresultatet.... Aja får väl skylla på att jag har varit sjuk.. Iaf så visade vågen på -0,6 kg, det betyder att jag är nere på den vikten innan semester plus lite till =) Så kan väl inte vara mer än nöjd..

 

Över till månads resultat..


                   Månadsresultat                     Sedan start

Vikt:                 -0,5 kg                               -6,9 kg

Midja:              +-0 cm                                -5 cm

Bröst:              +-0 cm                                -4,5 cm

Lår:                 +-0 cm                                -4,8 cm

Arm:                 -0,3 cm                              -2,3 cm

 

Måste försöka få till midjan.... Varför måste den vara så svår på mig....!??!? blir tokig.. 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards