Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av madde - 28 oktober 2013 11:41

Måndag och ny vecka.. Har jobbat hela helgen därför det inte har blivit någon uppdatering. Även om jag bara har jobbat kort helg, så var jag riktigt trött igår när jag kom hem. Så råkade somna till en stund =) Ibland får man bara sega till lite! Det har alltså inte hänt mycket mer hos mig i helgen.

Idag är jag ledig.. Men har inte några planer för dagen... Tar den som den kommer antar jag, ska iaf på behandling sen senare. Dock tar ju inte det så lång tid, så snabbt avklarat.


Idag kom min Topp Hälsa tidning också =) Så nu blir det till att läsa den! Ligger dock efter med den förra.. Har några sidor kvar innan jag kan börja på den nya =) Det blir lätt att man hamnar efter när man läser en bok också haha =))


Får se hur träningen blir denna vecka. Har ingen plan på det heller.. Kanske tar mig en promenad i blåsten idag, men vem vet kanske drar till gymmet istället! Som sagt tar dagen som den kommer idag :D Brukar bli bäst så!


Hoppas ni har haft en bra helg och får en bra vecka =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards