Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av madde - 29 oktober 2013 17:18

Efter att ha spenderat nästan 2 dagar inne med att inte orka göra någonting, så tror jag att jag är på fötter igen!

Behövde nog bara få ligga hemma och ta det lugnt, även om det känns som att jag gör det hela tiden så är det inte riktigt så!

Idag har jag iaf varit och jobbat, har rullat på hela dagen! Tycker även dagen gick riktigt fort, så det var ju riktigt skönt =)

När jag kom hem, så blev det ett snabbt ombyte för att ge sig ut på en promenad i skymningen. Det blev en riktig power walk idag, kände att pulsen kom igång ordentligt. Skulle det ha varit ljusare ute hade jag nog traskat på än, för det var skönt ute. Som sagt så var det riktigt skönt, men det blev inte så länge. Men eftersom att jag traskade på ordentligt, så gjorde det inte så mycket =)


Om ca 11 dagar åker jag ner till mamma, för att tillbringa lite tid med henne! Vi ska nämligen på Hälsomässan och Mitt kök mässan =) Var länge sen man var på mässa så det ska bli skoj! Så det blir ett par mysiga dagar! Ska även passa på att träffa Mimmi när jag ändå är där nere. Har ju inte träffat henne på länge, så är dags nu =))


Ja vad mer har jag att säga, la in om semester över julen idag! Tänkte jobba dag på julafton och vara ledig resten av veckan. Men vi får se om man får någon semester, för vi är många som slås om att vara lediga!! Men får man inte semester så får jag lösa det på något annat sätt =)) Allt ordnar sig bara man vill!


Vet inte riktigt om ni vill veta vad jag äter på dagarna och motionerar, men jag slänger upp det iaf idag!


Frukost: 2 bananpannkaka med riven mörk choklad, hallon och kesella. Och en Actimel  shot.

Frukost på jobbet: 2 koppar kaffe

Lunch: Pasta med räkor och sås. Kaffe

Mellanmål: Kaffe

Middag: Hemma gjorda köttbullar med sallad.

Motion: ca 25 min power walk




Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards