Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av madde - 31 oktober 2013 20:13

Ett stort leende på läpparna denna kväll! Efter att man har gått runt med huvudvärk i stort sätt hela dagen och mått lite illa, så slutade denna dag på topp!!

Eftersom att det är torsdag så kanske ni kan räkna ut att jag har ridit ikväll  =) Och det var länge sen det gick såhär bra. I vanliga fall brukar Frej bocka och ha sig med mig när man ska galoppera. Men idag var jag med på notorna, så precis när han tänkte busa till så blev det att jag drev på lite till. Detta ledde till att det inte blev något bus för han idag, och glad var jag för det.!! På så sätt blev det att galopperna satt istället. Visst det blev bara ett par galoppsprång, men huvudsaken var att det var jag som fattade och att det var jag som bröt av! Kanske är lite luddigt skrivet men men! Men summan av kardemumman är att jag är super nöjd =)))))))


annars idag så har jag bara jobbat. man hinner inte så mycket mer på torsdagarna, när man jobbar först till 16 och sedan börja rida kl 18!  Så snart blir det att lägga sig och läsa =) Boken börjar bli sjukt spännande nu!!


I morgon är det invägning också! får se vad som har hänt på vågen!

Jobbar även bara till 12 i morgon, sedan är det ledig helg! Helt underbart ska det bli! Får se vad man hittar på i helgen!!



Frej <3 

 

bilden är lånad av: http://www.ridklubbennorrtaljeryttare.se/stallet/ridskolans-h%C3%A4star/frej-14460363


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards