Direktlänk till inlägg 11 december 2013

Onsdag

Av madde - 11 december 2013 18:15

Denna dag har man arbetat 7-16. Har dock varit trött men men, så blir det ibland!

Dagen har iaf rullat på bra, hämtade upp mamma hos en kompis när jag kom hem. Så blev att vi åt en snabb middag här hemma innan hon skulle åka hem. Mamma har ju nu varit här ett par dagar, så det har varit mysig. Vi har hunnit med en hel del. Varit hos morfar, handlat julklappar och fixat blomgrupper =)

Så ikväll ska jag ta det lugnt, skulle behöva dammsuga men har ingen ork. Så gör nog det i morgon eller på fredag! 


Ja annars rullar allt på, har ju min kort vecka så jobbar ju bara 2 dagar denna vecka =) Hur skönt som helst. Så man är ledig till helgen. Sa ev gå på ridskolans julmarknad då. Kan ju vara trevligt =) Men vi får se vad som händer..


På tal om vikten känns det som att den har hamnat lite på sidan av, speciellt träningen. Men känner att jag tar det som det kommer lite just nu. Men har kollat lite på vågen och det verkar som att jag står stilla och det får man ju vara nöjd med =) 

Så tar en sak i taget just nu. NJuter av livet =) haha!!


Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig på soffan! Hej svejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards