Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

Jobbhelg är nu över.

Av madde - 16 februari 2014 17:25

Denna helg har gått fort måste jag säga. Har ju dock jobbat hela helgen, är väl därför den har gått fort =)

Blev några extra timmar jobba idag, så extra pengar till mig =) Det är ju aldrig fel!!


Så nu laddar man om för en ny vecka, börjar den med ledig dag =) inte helt fel. Tror det blir en dag med att göra matlådor och träning. Men först ska jag försöka sova ut. Sov rätt dåligt i natt, tror det var för att det var fullmåne. Ibland känner jag av det och ibland inte. 

Denna helg har det ju inte blivit någon träning, men inte så konstigt när man först började 12 i går och jobbade över idag. Så får ta igen det i veckan =) Känner som sagt att jag har börjat komma igång med träningen, så hoppas det visar sig på vågen på fredag. I vanliga fall så brukar jag alltid ha råkat tjuv väga mig under veckorna, för att se på ett ungefär vart man ligger. Men har faktiskt tagit bort vågen denna vecka så att jag inte har haft någon chans. Så känns lite extra spännande att få veta vad den står på i veckan =))


Annars har det inte hänt så mycket. Ikväll blir det bara till att ligga i soffan och se om det är något kul på tv.. men verkar rätt dålig med det. Funderar på om jag ska börja läsa en bok, men tror inte jag har någon ro för att göra det.. Men vi får se. 


Idag blev man iaf glad när man gick upp och såg att det var klart på himmelen. Och det medförde att solen lös på fm. Så det blev en riktigt trevlig fm, tills det började regna.. Men lite solenergi fick man iaf =)))


Nej nu blir det soffläge. Hoppas ni har haft en trevlig helg där ute! =) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards