Alla inlägg den 12 mars 2014

Av madde - 12 mars 2014 10:15

Vilken skillnad det är när solen lyser. Man får sådan energi =) 

Har lyckats övervinna mig själv nu 2 dagar iaf. Brukar ju vara lite lat dom dagarna jag jobbar kväll. Försöker alltid sova så länge som jag kan. Och brukar inte gå upp förrns 10 tiden. Men både igår och idag har jag varit tidigt uppe. Igår blev det att man redan var ute i spåret kl 8. Och sen hem och duscha och ligga och vila en stund innan jobbet.

Idag gick jag upp strax vid halv 9. Så gick jag ut och gick vid halv 10. Passade även på att köra 2 flugor i en smäll. Mötte upp Natta-lee vid bussen och gjorde henne sällskap en bit. har ju inte träffat henne på länge, så det var trevligt att se henne =)

Men oj så skönt det är ute idag!!! Solen värmer verkligen. Synd att man ska jobba idag. Annars hade jag nog varit ute stor del av dagen och säkert suttit på balkongen och tagit en fika =) Bara hålla tummarna att det blir samma väder i morgon när man är ledig =))


Nej nu ska man väl försöka få i sig något innan man ska åka och jobba =)

Hoppas ni får en trevlig dag i solen. Jag ska iaf njuta!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards