Alla inlägg den 13 mars 2014

Av madde - 13 mars 2014 20:16

Dagen startade bra, blev att städa, tvätta och byta sängkläder =) Men sen gick det utför.. 

Huvudet började spränga, så fick bli till att vila resten av dagen. Hoppades på att den skulle gå över tills ridningen. Men inte det inte...


Även fast huvudet sprängde så gick ridningen riktigt bra idag. Bästa lektionen på länge faktiskt!! =)

Orkade hålla min överkropp sträckt i stort sätt hela lektionen =) Tur man har en lärare som skriker på än haha =) 

Tror jag kommer orka ännu bättre om konditionen sitter och om man tappar lite mer i vikt. Så det är bara fortsätta kämpa. För ska nog få Lothar att gå riktigt fint, för jag vet att han kan. Men allt hänger på mig.

Så ikväll firar jag det med lite popcorn och en cider.


Imorgon åker jag till Jonas och umgås med honom. Vi har ju inte hunnit sätts på ett tag, då båda jobbar om varandra hela tiden tråkigt nog. Men i morgon får vi ta igen lite tid, dock bara över dagen. Men det är bättre än inget =)


Idag blev det också första lunchen på balkongen, oj så man njuter när solen lyser! 


Nu ska jag titta på tv och bara ta det lugnt =)))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards