Alla inlägg den 20 mars 2014

Av madde - 20 mars 2014 20:05

Denna dag har gått undan tycker jag. Även om em blev väldigt seg.. Blev helt slut, tur man kan går på rutin på jobbet haha! Vissa dagar är man tröttare än andra... Men nu är det bara att kämpa en halvdag till sedan är man ledig =)


Har varit iväg och ridit nu på kvällen. Denna gång i min vanliga grupp. Tog en tur på Lothar idag igen =) Kände att överkroppen orkade hållas uppe mycket bättre denna gång.. tränade galoppfattningar denna lektion. Gick riktigt fint i ena varvet. Men när vi kom till höger varv, så blev det inte alls som jag hade tänkt mig... Vist fick några fattningar men han tyckte det var roligare att trava fortare haha. Rolig den där hästen!  Men är ändå nöjd för fick han att arbeta mer med bakbenen idag. Det gäller att man får fart på det, och då blir det en helt annan ridning. Så är nöjd med detta pass också =) 


I morgon är det invägning. Förväntar mig inte några minus siffror, för känner att träningen inte har funnits där sedan jag kom hem från Finland..Men det är bara att vända på det. Inte mycket mer med det. Kan ju inte alltid så minus på vågen haha! Aja det visar sig i morgon. 

Nästa vecka är lite lättare för mig att träna på iaf.. Eftersom att jag jobbar lite bättre tider.. Och de senaste dagarna har ju inte direkt vädret lockat att gå ut och gått.. Men men ändring på det till helgen och nästa vecka =)


Ha en bra kväll

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards