Alla inlägg den 21 mars 2014

Av madde - 21 mars 2014 14:48

Denna dag har gått fort. Riktigt skönt att jobbveckan är över, nu blir det bara till att ta det lugnt resten av denna dag =)

Blev lunch med Sara efter jobbet. Vi körde en donken, ibland får man unna sig och fira att man har helg haha =))


Var ju som sagt invägning i morse.. Hade inte förväntat mig några direkta dunder siffror.. Men ändå lite små förvånad.. Med tanke på att jag inte har kommit igång och träna något. Så visar sig resultatet där efter..


Vikt: +1,4 kg

Midja: - 0,5 cm

Bröst: 0 cm

Lår: + 0,5 cm

Arm: + o,5 cm


Som sagt lite plus och lite minus. Så är ändå väldigt nöjd med dagens siffror.. Har tanken att det är inte vikten man ska haka upp sig på. Det är ju cm som visar att man minskar det olika kroppsdelarna =)

Så det är bara att fortsätta så blir det allt bra.


Nu ska jag försöka att ta det lugnt, först hänga upp en tvätt iaf =) 

Hoppas ni får en trevlig helg där ute

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards