Alla inlägg den 24 mars 2014

Av madde - 24 mars 2014 20:32

Denna vecka ha startat bra! Dock började det med att man fick skrapa bilrutan.. Men det är ju ändå bara Mars... Fast solen har ju strålat hela dagen, så det har ju varit skönt. Jobbdagen har rullat på..

Har sköt maten riktigt bra idag också tycker jag. Blev som planerat. Så man kan ju inte vara mer än nöjd.. =)

Passade på att ta en tur i spåret efter jobbet. Man får passa på när solen strålar..

Annars har det varit en lugn kväll. Har precis kollat på förra veckans avsnitt av Tjockare än vatten. Tror inte jag kommer orka sitta uppe och kolla på det ikväll. Så får kolla på dagens avsnitt i morgon =)


Hoppas verkligen att min energi kommer att följa med mig i morgon också. Vill verkligen köra stenhårt nu, så att man är i form tills sommaren =) Med tanke på att man vill kunna visa sig i bikini när man är på Kreta också! haha!!


Dagens mat och motion:


Frukost: Shake och en smörgås (hemmagjord) med salami. Kaffe och ett hård bröd på jobbet.

Mellanmål: En hemmagjord bars

Lunch: Makaroner och falukorv

Mellanmål: En hemmagjord bars

Middag: Shake 

Kvällsmål: 2 hemmagjorda smörgåsar med salami.


Övrigt: Massa vatten =))

Motion: 30 min promenad.


Så är nöjd med dagens intag. Som sagt hoppas att det går lika bra i morgon =) 

Imorgon kan det ev bli ridning.. Beror på om det finns plats och om Lothar är ledig =) Det återstår att se i morgon. Annars blir det promenad eller gym.

Hoppas ni har haft en lika bra start på dagen som jag =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards