Direktlänk till inlägg 25 mars 2014

Då har man några lediga dagar framför sig

Av madde - 25 mars 2014 17:27

Dagen har rullat på idag också. Fullfart från kl 7 i morse till 16 =) Tog mig en liten paus i solen innan man intog lunchen idag. Lite små kallt, men ändå skönt att bara sätta sig ner i solen ett par minuter. Man får ju passa på.

Maten har fungerat bra idag också tycker jag. Även om det har blivit några onyttiga saker, så är jag nöjd iaf.


Ikväll blir det att umgås med kusinen som tittar förbi här i byn haha! Är ju inte alltid man träffar henne, så bäst att passa på när man kan. Blir även att tillbringa lite tid i morgon med henne och hennes syster. Då vi har planerat en frukost dejt. Tur att vi befinner oss i husen bredvid varandra, så att man slipper åka så långt haha! 


Dagens matintag har blivit detta:


Frukost: Shake och en hård smörgås med salami.

Mellanmål: Banan

Lunch: Makaroner och falukorv. Kaffe och mini mini mini semla. Jätte söta semlor när dom var så små ( perfekt när det är princip 2 tuggor)

Mellanmål: Uteblev 

Middag: 4 våfflor med grädde och sylt ( är ju ändå våffeldagen, dock inte så gott som jag hade tänkt mig..)

Motion: Ev promenad ikväll.


Så nu tar jag 2 lediga dagar, för sen blir det jobb fred,lör, sön.. Och dessa 2 dagar innebär att man kan fokusera ännu mer på träning och mat =) Gilla starkt!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards