Alla inlägg den 26 mars 2014

Av madde - 26 mars 2014 18:58

Dagen har rullat på i ett. Vaknade dock tidigt.. Men det är bara att bita ihop, var ju ändå pigg när jag vaknade så. Dock blev det till att vänta på att äta frukost. Eftersom att jag åt det med kusinerna idag. Så det blev hemma gjorda frallor och olika pålägg. Frallorna tror jag hade ett ganska så nyttigt recept. =) Så det var ju bra för min del!

Efter frukosten blev det en promenad i blåsten... Var inte direkt skönt att gå. Men i vi averkade ändå en timme. Så ska väl inte klaga på de =) 

När promenaden var klar blev det till att äta lunch med pappa. Blev en kycklingsallad. Var ett tag sedan man åt det, så det var riktigt gott. När jag ändå var ute och åkte passade jag på att åka förbi apoteket... Så nu har man både mediciner och krämer hemma igen. Fick bli en tur till Willys också för att handla lite. Fick ju nytt recept på bars igår, så behövde köpa hem lite till det  =) Ska snart smaka den, och är den god så lägger jag ut receptet.


Eftersom att jag har börjat med mina shaker igen så har jag även passat på att ta tabletterna jag fick till dom. Fiber, chili och omega-3. Och detta har gjort att jag inte längre är sugen på något sött, plus att jag inte är alls lika hungrig som jag brukar vara. Detta gör att jag inte äter lika stora portioner som tidigare. Utan jag blir mätt efter en lagom stor portion. Skönt är det iaf att dom börja verka så pass fort. Tror jag började med dom i söndags eller i måndags. Och det känns genast mycket bättre. Med tanke att jag inte har kunnat äta dom förut, så jag började må illa och fick sura uppstötningar så känns det skönt att man kan ta dom igen. Tänkte iaf köra med dom tabletterna nu ett tag, så får vi se om det gör någon skillnad på vågen och allt annat. 


Nu resten av kvällen tänkte jag bara ligga i soffan och ta det lugnt. det är ju både tunnelbanan och Grey´s ikväll så =)


Imorgon får vi se  vad som händer. Ska försöka att sova ut i morgon är planen.

Ha en trevlig kväll

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards