Alla inlägg den 30 mars 2014

Av madde - 30 mars 2014 17:40

Oj vad skönt att att få lägga sig på soffan efter denna dag! Konstigt nog har jag känt  mig pigg hela helgen. Kan det kanske bero på att man tänker på vad man äter och så?!?! Kan ju hoppas på det.

Men nu är iaf jobbhelgen över, på E.M blev det fullrulle.. Så ingen glass paus idag i solen inte haha! =) Skönt ändå att ha och göra. Då går dagen ännu fortare så. 


Hade ju tänkt att jag skulle ta en promenad när jag kom hem. Men blev lite sen från jobbet, sen handla och äta middag.. Så nu vill jag bara ligga i soffan och sträcka ut mig! Jaja man får träna extra hårt i morgon istället =)


Hoppas ni har haft en bra helg där ute och att ni har passat på att njutit av solen.


Dagens matintag: 


Frukost: Shake och kaffe

Mellanmål: En halv banan

Lunch: Shake, smörgås, kaffe och en liten tårtbit

Mellanmål: Inget

Middag: 4 st Våfflor med sylt och grädde.


Nej nu ska jag bara ligga och ta det lugnt resten av denna kväll, Känner att jag börjar få ont i huvudet. Inte så konstigt kan jag tycka... 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards