Alla inlägg under mars 2014

Av madde - 5 mars 2014 15:28

Startade även denna dag med en promenad =) Idag fick det bli utan stavar, men ökade på tempot en aning. Eftersom att jag var ute i god tid, så fick jag lite solstrålar på mig idag också =) Snacka om att välja rätt vecka att ha semester på iaf!

Idag har jag fixat och donat. Städat lite här hemma, fick något ryck och dammsuga soffan.. Så nu är den fin och ren =) Blev även lite tvättande och pack! Än är jag inte klar med packningen. men inte så mycket mer som ska i. 

Svängde även förbi farmor på en kopp kaffe. 


Men nu är man iaf hemma och har bara tagit det lugnt, eftersom att man hunnit med allt på fm. Rätt skönt att ha allt klart, så har man hela kvällen på sig att bara ta det lugnt..


Ikväll blir det iaf tidigt i säng, då pappa kommer och hämtar mig vid 5 i morgon bitti. Så tar vi båten över till Farfar. 

Där kommer jag nu att vara ett par dagar. Så kommer inte att blogga något på ett par dagar. 

Ska försöka unna mig lite smått och gott. Har planerat att köpa en parfym och lite alkohol till sommarens drinkar =))

Vem vet om man hittar något annat kul också! 


Känns skönt att man har kommit igång med träningen lite denna vecka. Hoppas bara det håller i sig tills man kommer hem =) Men det gör den nog allt! Och när man kommer hem får det börja bli fokus på maten igen! Kan tänka mig att jag kommer unna mig lite nu när jag är borta. Men är det semester så är det =))


Ikväll är det mycket bra på tv också, tunnelbanan och grey´s. Så jag måste vara klar med allt innan kl 20 =) För sen blir det bums i säng! 


Ha det bra så skriver jag när jag kommer hem igen! 

Av madde - 3 mars 2014 17:57

Då har man sin första semester dag. Och det är ju inte så länge kvar på den.. Blev lite sovmorgon iaf. 

Blev raka vägen ut till pappa för att hämta katten. Dränagen är nu borta och allt ser bra ut. Men dock måste han vara inne ett par dagar till. Eftersom att såren nu måste läka.. Så kan tänka mig att han inte kommer vara speciellt glad.. Stackars liten.. <3 

Fick även sällskap in till Norrtälje idag, då jag såg att Sanne skulle på bussen så plockade jag upp henne. Har inte träffat henne på ett bra tag. Alltid lika trevligt att träffa på henne =)


Väl hemma idag så gick jag och la mig. Var sjukt trött höll nästan på att somna i bilen. Men hade inte någon direkt ro i kroppen.. Så tog mig ut på en promenad med mina nya stavar. Eftersom att man inte ska gå ut så hårt med dom, blev det en promenad på ca 25 min.  Tyckte det kändes bra att gå med dom iaf =) Så det var ett mycket lyckat köp!!


Fick även ett fnatt att ta bort alla kartonger på balkongen. Så nu har jag äntligen slängt dom, och helt plötsligt fick man en riktigt stor balkong. =) Ska försöka att fixa till den till i sommar men vet inte riktigt med vad. Funderar lite på att plantera någonting... Men vi får se vad jag hittar på.. Är ju ett tag kvar iaf! 


Nej nu ska jag bara ligga och ta det lugnt och njuta av en cider!  

Hoppas ni har haft en bra måndag där ute =) 

Av madde - 2 mars 2014 17:20

Tycker denna helg har gått fort. Men nu är den över och jag har semester =) Hur underbart är inte det då?!?!? :D


Denna helg har jag iaf varit riktigt trött, så det har inte blivit någon träning för min del.. dock har jag velat träna, men somnade nästan i går när jag kom hem.. Så bättre att vila ut, så får jag träna i tre dagar nu.. För sedan åker jag till Finland och då blir det ingen träning. Funderar lite på hur jag ska göra med vägningen nästa vecka.. Eftersom att jag ska ha invägning på fredag.. Men tror det blir att jag kommer att vänta tills den 21/3. För då är nästa invägning. Med tanke på att jag för det första är bortrest och sen för att jag inte har orkat träna något denna vecka.. 

Annars kommer resultaten på Onsdag. Men som sagt får se vad jag bestämmer mig för =) 


Ikväll blir det en lugnt kväll iaf. Ska bara ligga i soffan och dega. Blir nog även att sova ganska tidigt. I morgon blir det även att åka in till vet med katten. Så hoppas vi på att han är frisk.


Ja ni nu ska jag njuta av min semester, kanske att man tar sig en cider i kväll ;) Det var bra länge sedan man tog sig en cider eller ett glas vin. Man kanske är värd det nu =)


Hoppas ni har haft en bra helg där ute! För min har varit bra fast jag har jobbat.. =) Dock lite jobbigt idag när det inte fanns någon värme på kontoret!!! Så där har vi suttit och fryst. Var väl ca 16 grader.... =(


Så det var mycket skönt att ta sig en varm dusch när man kom hem!!


Hej hopp!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards