Alla inlägg den 6 juli 2014

Av madde - 6 juli 2014 21:52

Lasagnen blev riktigt god idag =) Perfekt kryddad och allt!! Mummaaaa!!

Blev även några glas vin till middagen och efter den. Blev även en stund att njuta på balkongen och njuta av solnedgången med fina människor =) 

Riktigt trevlig slut på denna helg må jag säga!! Man har tur som har sådana fina personer runt omkring sig. 

Kan inte ha det bättre just nu =) <3 


Imorgon är det en ny vecka. Får se vad den har att erbjuda. Ska försöka träna i morgon. Sedan är det handling inplanerat. Så inhandla lite sallad till denna vecka. Försöka som sagt att köra hårt fram till fredag =) Kan man väl klara tycker jag. Jobbar ju bara dagtid denna vecka, så då hinner man att träna på kvällarna =) 


Nej nu blir det lite tv innan sängen kallar! Börjar bli trött, så får se hur länge man orkar vara uppe.



 

Av madde - 6 juli 2014 14:28

Då har man jobbat sin helg. Den har gått riktigt fort må jag säga. Så nu har man bara 4 arbetsdagar kvar, sen är det semester =)) Ska bli riktigt skönt!! Längtar!


Har inte hänt något speciellt denna helg, eftersom att man har jobbat kväll och sedan fm. Och nu är man ganska slut i kroppen. Så blir att ta det lite lugnt innan man ska börja me d maten. Idag blir det lasagne. Det var bra länge sedan man gjorde det, så det är väl på tiden =) Får se om man orkar sig ut på en promenad senare ikväll. Just nu är det ganska tung luft ute. Så hoppas att den blir bättre framåt kvällen =) 


Det märks på kroppen att man håller på att rena ur den, för få springa på toa hela tiden känns det som. Men då vet man att den gör någon nytta iaf. =) 

Bara till att hoppas på lite resultat också =) Men det ska det väl bli. Bara tänka på vad man stoppar i sig också så blir det nog bra.


Nej nu ska jag vila lite innan jag fortsätter denna dag =)

Hoppas ni har haft en bra helg där ute =)) 



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards