Alla inlägg den 11 juli 2014

Av madde - 11 juli 2014 14:40

Då har dagen kommit som man har längtat till!! Jag har nämligen SEMESTER!! =) 

Oj så skönt det ska bli. Inga måsten eller så. Bara ta dagarna som dom kommer =)

Har jobbat nu på förmiddagen. Men bara till 12. Sedan blev det hemgång, och en sväng och handla. 

Har även hunnit med att bäddat rent, och plockat här hemma. Så nu kan man bara sitta och ta det lugnt!


Resten av dagen har jag inga planer. Ska väl ta en promenad lite senare. Annars bara njuta av tillvaron. Blir väl lite Rosé och en bok/ tidning på balkongen. 


Denna semester har jag inga direkta planer. Annars brukar jag åka utomlands när jag har semester. Men nu tillbringar jag den hemma. Ska pyssla om mina katter och en sväng till landet bara. Så tänkte att jag skulle få in så mycket träning som möjligt =) När jag ändå har tid att kunna fokusera på vad man stoppar i sig. Men jag ska även njuta =) Så vi får se hur det blir =) 

Men har ett sug att komma igång nu iaf. Bara hoppas suget håller i sig hela semestern =) Och efteråt också =) 


Hoppas ni har det bra där ute och får en trevlig helg =) Det ska jag ha. =)))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards