Alla inlägg den 19 juli 2014

Av madde - 19 juli 2014 11:45

Har inte hunnit med att blogga, då tiden bara rinner iväg. Det är riktigt skönt med semester. 

Har gjort lite blandade saker. Varit lite kattvakt bland annat. 

Nästa vecka åker jag ner till landet och är där ett par dagar. Så det ska bli skönt!


Men träningen och maten, så har det väl gått sådär... Försöker komma ut en runda på promenad, så fort jag kan. Försöker ta cykeln istället för bilen och handla. ( Alltid något) Sen slinker det ju i några glas vin och cider.. Men försöker mitt bästa, men vill njuta av semestern också. Så det får bli som det blir. Sätter igång ordentligt när den är över. 


Annars rullar allt bara på, lite middagar och träffa lite vänner och familj. Så dagarna rullar på för fort tycker jag..

Idag är det en lugn dag, varit nere på stan en sväng och handlat lite. Och nu började det åska så får avvakta med promenaden en stund och se om det passerar fort =)


Hoppas ni har det bra där ute i sommar Sverige =) 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards