Direktlänk till inlägg 16 september 2014

Tisdag

Av madde - 16 september 2014 18:37

Blev till att gå upp tidigt idag, eftersom att katterna skulle till vet. Allt gick bara fint fint där =)

Passade på att handla lite på vägen hem, med tanke på att jag nu måste börja använda mig av andra hygienprodukter och dvs.. Var igår och fick mina svar på testerna från lapptestet. Var väl inte dom bästa svaren.. Blev att jag nu har allergi mot linalool, formaldehyd och parfymmix och plaster ( som dom inte har färdig ställt än) .. Och det finns i det mesta man använder när det gäller hårvård, hudvård, rengöringsmedel m.m Så det blir en stor omställning att hitta rätt produkter.. Men inte nog med det så är jag inte klar med utredningen. Jag ska nämligen tillbaka och göra ett till lapptest, men det blir nästa år då dom har fullbokat! Som sagt det var inte de roligaste allergierna, är väl bara försöka att leva med det....


Så denna vecka har jag inte kunnat träna, med tanke på att jag inte har fått röra på mig ordentligt.. Och på Torsdag åker jag till värmen ett par dagar. Så får se om man hinner med någon träning i morgon, annars får det bli när man kommer hem helt enkelt =) Och då är det riktig hård träning som gäller =)


Har precis hjälpt killen min att göra lite matlådor, så nu ska det väl räcka medans jag är bort rest ;) Ibland får man faktiskt skämma bort han =)


Ja annars har jag inte så mycket att skriva. Får se om jag hinner några rader i morgon. För i morgon kommer mamma och sedan är det packning som står på schemat =) 


Hoppas ni har det bra där ute! 

 
 
Therese

Therese

18 september 2014 10:12

Det är aldrig roligt med allergier men man får ta det för vad det är och göra det bästa av situationen vilket blir lättare om man vet vad det är man är allergisk mot. Även om det blir ett jobb du har framöver med att hitta bra produkter så vet jag att du fixar det!!
Peppkram till dig!

http://vagenarintealltidrak.bloggplatsen.se

madde

22 september 2014 20:15

Ja det gäller bara att komma in i det, så borde man kunna fixa det =)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards