Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av madde - 3 oktober 2014 18:59

Märker att det blir dålig uppdatering för min del. Men har mycket att göra. Är det inte jobb så är det renovering. Vi har kommit så långt i renoveringen så att vi kan börja tepetsera och måla. Så det vill säga att det inte är så långtid kvar, fast när sovrummet är klart så ska ju bara allt annat också fixas :P Det är en del som ska göras innan allt är klart.


Men träningen så har det inte gått alls om man säger så. Igår blev det ridning, och då kände jag hur skönt det var efteråt. För hade verkligen kört slut på mig själv. Slutade med att armar och ben skakade :P Haha!

Sen har jag även i onsdags gått på marknad, så då blev det ju en del motion också. Men jag ska försöka komma ut i helgen och ta mig en promenad. 


Maten har annars gått rätt hyfsad ändå tycker jag. Så det är väl det stora pluset =) Får ta en sak i taget. 


Den stora händelsen som har hänt denna vecka är att jag kom in på skolan. Så den 13 okt börjar jag och plugga till Administratör. Ska bli riktigt roligt och intressant. Nu är det bara vänta och se vad det kommer att leda till. Eftersom att jag inte längre kan vara kvar på hemtjänsten....


Ska även försöka att uppdatera er lite om min vikt och andra siffror. Men det får bli en annan dag. För nu ska jag passa på att umgås med min kära älskling.


Hoppas ni får en trevlig helg, själv ska jag renovera =)

Hej hopp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards