Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av madde - 5 oktober 2014 16:34

Idag vaknade man och var riktigt rastlös... Så det fick bli till att äta frukost och sedan gå upp till Patriks lägenhet för att måla tak och element! Eftersom att han är sjuk så fick man hålla på själv. Men blev nöjd med resultatet. =) Tycker det är kul att hålla på att renovera och så =) Det roligaste blir sen när man får börja inreda =) 


Väl klar med det så hade jag fortfarande en massa energi kvar, så beslöt mig för att ta en promenad. Blev en sådan promenad när man gick sin vanliga runda, men sen inte kände sig riktigt nöjd. Så fortsatte att gå lite andra omvägar =) Så det blev iaf en promenad på 45 min :D så känner mig nöjd. Ska försöka att komma ut i morgon också, måste ju komma igång med promenaderna nu.


Annars så har det väl inte hänt någon speciellt idag. Har precis ätit lite mat, stått och gjort matlåda till min kära karl. Så nu hoppas jag han blir mätt och belåten i morgon =) 


Resten av kvällen funderar jag på att läsa lite och kolla lite tv. Har ju ändå varit igång hela dagen, så man får väl ta och slappa lite tycker jag =) 

Kommer väl inte bli så många lugna dagar längre, eftersom att man börjar plugga nästa måndag. Då ska det hinnas med att jobba, plugga och renovera. Plus att man ska hinna med att träna och allt annat som man måste göra hemma. Men ska verkligen försöka att hinna med att blogga också =) 


Hoppas ni har haft en bra helg där ute. För det har jag haft =)) 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards