Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av madde - 8 oktober 2014 15:37

Blev en skön sovmorgon idag =) Inget man klagar på där inte! Vaknade dock med huvudvärk, men det gick fort över som tur var. Eftersom att jag inte hade några speciella planer för dagen, så passade jag på att åka till Natta-lee och barnen =) Så där blev det lite kaffe och prat. Sådant man behöver :D

Väl när man kom hem så fick det bli att äta lite lunch som blev en smoothie. Gick därefter upp och målade klart elementet. SÅ nu hoppas jag att det är klart. Min plan är att vi ska få upp tapeter som gör att det blir ett jämt underlag innan vi börjar måla och tapetsera. Så hoppas inte killen är för trött ikväll, skulle vara skönt att få upp dom =)


Har även passat på att tagit mig en promenad, blev bara en på ca 30 min. Men som jag brukar säga, bättre än att inte gå ut alls. Huvudsaken är att man kommer ut.


Tanken var i måndags att jag skulle väga och mäta.. Men eftersom att batterierna i vågen var slut, så fick jag hoppa över denna vecka. Så ni får resultat på måndag ist =) Lite tur för mig, får då hinner jag träna extra hårt denna vecka haha :D


Nähä kanske man ska göra lite nytta här hemma också, lr så lägger man sig på soffan och tar det lugnt. Får se vad jag hittar på =)


Men lite bilder från dagen ska ni få iaf =)


Jag på väg :D 

 

Börjar bli riktig höst ute 

 

Finaste Thea =)

 

Detta ska bli vårat sovrum ;) 

   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards