Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av madde - 10 oktober 2014 09:11

Då var det fredag igen, och denna fredag blir det kvällsarbete för min del.. inte alls taggad då ryggen värker. Bara hoppas på att den går över snart.


Igår gjorde jag inte så speciellt mycket. Blev en kort promenad med kusinen, började nämligen regna när vi var ute och det var va vi inte riktigt bereda på.. Var väl ute iaf ca 25 min iaf. Men eftersom att jag var iväg och red en timme på kvällen så gjorde det inte så mycket, fick min motion iaf. Det var ett tufft pass. Blev ett pass med svängövningar. Svårt att förklara hur det gick till men snäva svängar och mycket krävande. Så det var kul, tyckte ändå Teddy skötte sig bra. Nästa vecka är det hoppning, så hoppas det även då ska gå bra =)


Kommer inte hinna med så mycket träning denna helg, eftersom att jag jobbar kväll idag och har en smärta i ryggen som heter duga. Så försöker vila upp den tills jag börjar jobbar. På lördag är det 7-16 pass och födelsedagsmiddag på kvällen. Sen är det 7-16 på söndag, så då kan man klämma in en promenad iaf. 

Nästa vecka har jag tid att träna ordentligt, eftersom att jag bara jobbar 2 dagar. Och eftersom att jag börjar plugga så behöver jag all energi som finns. Och vad är bättre än att träna för att få det ?? =) Så bara till att köra på hårt.


Nej nu ska jag dricka lite kaffe och hoppas på att posten kommer så jag kan få min bok =)

Ha en bra helg alla där ute =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards