Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av madde - 13 oktober 2014 09:53

Jaha gott folk då var det måndag igen, hoppas ni har haft en bra helg där ute. Själv så har jag ju arbetat. Men han med födelsedagsmiddag för Patriks mamma i lördags, Trevligt trevligt! 

Annars har det bara blivit arbete. Igår när man kom hem så blev det till att tvätta och laga matlådor. Lr nu kanske jag ljög lite. Det var min underbara Patrik som gjorde maten igår =) Det blev wook, riktigt gott må jag säga.


Ja idag börjar jag läsa Administration 1. Spännande ska det allt bli, en nystart i livet kan man säga. =) Börja på en ny kulla, och se vad detta leder till.  Så nu får man ha fokus på att plugga och jobba samtidigt. Men tror det kommer att gå helt utmärkt  =)


Skaffade nya batterier till vågen i helgen också, så idag kan ni få resultat =) Tyckte inte det var fy skam på dom. Men jag har så fruktansvärt svårt att mäta midjan, jag tycket att jag tar på olika ställen hela tiden.. Därför blir väl resultatet där efter. Därför lägger jag nu bara upp måttet jag får rakt över naveln, det är en lättare punkt att utgå ifrån tycker jag =) 


Resultaten är mellan 29/9- 13/10- 2014


Vikt: -1,4 kg

Navel: -2 cm

Under bröst:  0 cm

Arm H+V: 0 cm

Lår H+V: 0 cm

Hals: 0 cm

 

Så ja jag är nöjd med dessa resultat faktiskt, Ska ta mig ut på en promenad snart. Passa på när man ändå är ledig och komma ut på en lång promenad, Sedan blir det nog till att städa =) 

Ska även försöka få in lite bilder =) Har varit dålig på att ta bilder nu ett tag! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards