Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av madde - 15 oktober 2014 11:28

Jaha då har man blivit sjuk. Inge vidare måste jag säga, svettas och fryser.. Usch säger jag bara.. Men skönt att det bryter ut, för har ju haft denna känning bra länge nu..

Igår var jag ut till pappa så han fick knäcka min rygg.. och oj vad det knaka och braka.. Det är väl därför man är sjuk idag också.. Behövde få upp ryggen.


Så idag är jag hemma.. Man blir uttråkad av att vara hemma, men på jobbet gör man ingen nytta om man inte mår bra.

Tur att jag har lite att plugga iaf, så jag kan göra någonting. Men tror jag är klar med mina pressmeddelanden. Har bara en uppgift kvar och allt ska vara inne nästa söndag, så jag har ju tid på mig. Men det är skönt att vara ute i tid, så man slipper stressa med uppgifterna.


Som ni märker så blir det ju ingen träning för mig, men försöker att tänka vad jag stoppar i mig istället. Alltid något. =)


Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen och läsa lite. 

Ha en bra dag där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards