Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av madde - 16 oktober 2014 12:03

Känner mig piggare idag, kan bero på att jag har legat i sängen till halv tolv    Men kände att jag ville ligga och dra mig och hade inget som behövde göras i hemmet. Plus att jag ville läsa ut min bok. Började på den när jag flög hem från Malta, och har inte direkt haft tid att läsa ut den. Men nu är den klar. Så nu måste jag hitta en ny bok att läsa =) Dock blir inte killen så glad när jag läser haha! Han tycker jag är osocial, han ska bara veta vad skönt det är att läsa. Speciellt innan man ska sova, så man riktigt kan slappna av =) 

Någon som har idé på böcker så säg till =))


Idag ömmar mest ryggen, men det är klart en bättring.. Täpper till på morgonen, sen är det helt okej på dag tid. Så slår det till på kvällarna igen.. Inte lätt det där inte! 


Även idag så kommer jag bli ompysslad av både Patrik och mamma. Mamma kommer över på besök. Så ska nog köra med dom ikväll mohahahahah!! :D


Ska försöka att plugga lite, så jag kan vara ledig i helgen från det. Men tycker jag har kommit bra långt ändå. Lite små slipningar, så ska det nog bli bra detta också!


Mitt fina skrivbord ;) Bor man litet så får man göra om köksbordet till skrivbord :D 

   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards