Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av madde - 17 oktober 2014 16:57

Då har det blivit helg. Så skönt, även om jag nu har varit hemma hela veckan. Känner mest av förkylningen på morgonen, men idag känner jag även av skuldrorna. Beror nog på att jag har kört bil idag..

Stod i valet och kvalet igår om jag skulle rida lr inte, men kände mig så pass pigg att jag valde att göra det. 

Fick ju åskådare så då var man ju tvungen att skärpa till sig också haha! Mamma, syster och Patrik var med och kollade när man red. Igår var det hoppning. Trodde väl inte riktigt att ryggen skulle hålla för det, men det gjorde den faktiskt =) Riktigt skönt det! Kanske är man på bättringsvägen iaf =) Håller tummarna för det! 


Idag så har jag och mamma varit ute hos morfar och hälsat på. Sen har vi även sprungit lite i affärer för att kolla lite saker. Trevligt när mamma kommer upp och hälsar på =)

Blev glad när syster kom med igår också =) Blev lite förvånad att hon ville följa med, så det var kul =) Hon och jag ska försöka ta en turridning på ca 2 timmar någon dag. Kan bli riktigt skoj, bara vädret är med oss så =)


Har även hunnit med att åkt och fika hos farmor idag, och så blev det lite handling med pappa också =) 


Så resten av denna dagen ska jag bara ta det lugnt, väntar på att mitt hjärta ska komma hem.=) Så blir det bara soffan resten av kvällen! Mysigt! 


Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder från igår också =) 


   


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards