Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av madde - 19 oktober 2014 19:25

Helgerna går allt för fort tycker jag... Inte alls kul det inte.. 

Imorgon är det ny vecka och nya tag. Hoppas att man känner sig helt hundra hela veckan lång bara..


Denna helg har vi haft fullt upp. I går så började vi med ena tapeten, som är istället för spackel. Sen blev det lite ärenden.. På kvällen så blev det middag med Patriks mamma, syster, morfar och sambo. Var och kollade när ett band spelade irländskmusik. Trevlig kväll var det, blev lite sent. Men man är ju ung haha!


Idag så fortsatte vi med tapeten, men eftersom att det inte gick så bra så la vi av väldigt snabbt... Så det var synd, jag som hade tänkt att det skulle vara helt klart idag.. får ta det en annan dag, det vill säga till nästa helg. Dock jobbar jag.. Så får se hur vi löser det.

Annars idag så har det inte hänt så mycket, har pluggat lite och tvättstugan nu på kvällskvisten.. Har även blivit att göra lite matlådor. 

När vi började med maten så kom jag på att jag har mått för att få i mig rätt portion, så dom ska jag börja använda nu =)


Har inte heller velat träna i helgen, eftersom att jag inte riktigt har varit helt hundra. Så tar tag i det i morgon är tanken, hoppas på uppehåll så man kan gå ut och gå. Ska även hinna med att plugga i morgon. Men först jobba.


Tanken är även imorgon att jag inte kommer med några resultat på vikt och mått, då jag bara har legat hela veckan. Så ni får vänta till nästa måndag istället.


Så nu tar jag nya tag och hoppas på fin fina resultat nästa vecka och ett bättre immunförsvar.  =)



Hoppas ni har haft en trevlig helg =)


Jag och Mitt hjärta! 

   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards