Direktlänk till inlägg 14 december 2014

Flytt, plugg och massa mys

Av madde - 14 december 2014 18:33

Hej där ute!

Hoppas ni har haft en bra helg. Det har jag haft, även om vi har varit i farten hela tiden.. Men nu är äntligen flytten och renovering avklarat. Så nu kan vi äntligen bara ta det lugnt! Ska bli så skönt! Nu är det bara min skola som ska bli klar också. Men det blir jag på fredag...


Som sagt i helgen så har vi flyttat, eller vi flyttade upp allt i fredags. Passade även äta middag och Patriks mamma, då vi inte orkade börja med maten efter allt flyttande! 

I lördags så blev det till att ta det lite lugnt, tog även och kolla lite julklappar.. Och så blev det lite pluggande också!!

Idag har vi också bara tagit det lugnt egentligen, vi började med adventsfrukost i sängen. Kanelkaffe med saffranskladkaka mummmmssss. Sen fick det bli en promenad i solen =) Riktigt skönt, men lite små kallt haha! 

Har även fått in tvättmaskinen nu också, så bara börja tvätta igen. Skönt att slippa gå ner till tvättstugan och tvätta.. Har precis läst klart alla kapitel i administrations boken.. Har nämligen ett 4 timmars prov i morgon, därför måste jag plugga som en tok! 

Annars har det inte hänt så mycket.. Eftersom att jag är ledig i morgon också, så får det bli en promenad när jag är klar med provet. Har blivit riktig långhelg för min del, började redan i torsdags kl 16.. Och börjar jobba kl 12 på tisdag!! Underbart =))


Tänkte att ni skulle få se lite bilder på lägenheten. 


         

 
 
Oslofru

Oslofru

16 december 2014 16:24

Åja gud så mysigt ni har det! <3

http://www.oslofru.com

madde

17 december 2014 10:42

Tackar =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards