Alla inlägg den 28 december 2014

Av madde - 28 december 2014 09:24

Nu har det varit riktigt dålig uppdatering. Men med tanke på att vi har flyttat och det har varit jul, har det inte hunnits med att blogga något. 

Julen har varit bra, och man har fått många fina julklappar. Tänk att man var snäll i år igen =) Fick ett jätte fint guldhalsband med ett hjärta av min fina älskling =) 


De senaste dagarna har vi kommit igång med träningen. Eller ja vi har valt att inte ta bilen till allt, vi har varit bort bjudna på middagar och varit nere på stan. Och då har vi allt tagit och traskat även fast det har varit riktigt kallt =) Känner mig riktigt nöjd med det. Får se om vi kommer ut på en runda idag också. Solen börjar ju komma fram så skulle vara mysigt =) 


Är även klar med min utbildning administration 1, börjar administration 2 den 12 Januari. Det är en del saker som händer i Januari, ska även göra ett lapptest till. Det blir den 9 Januari, så då är jag sjukskriven en vecka. 

Även blir det 25 års fest den 10. Kommer dock vara lite handikappad eftersom att jag har massa tejp på ryggen, och kommer ha lite svårt att röra mig. Men det blir trevligt ändå =) 


Hoppas ni där ute har haft en bra jul för det har jag =) 


God fortsättning önskar jag och min älskling <3 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards