Alla inlägg den 12 januari 2015

Av madde - 12 januari 2015 15:01

Denna dag började med en tur till KS. Tur man åkte med en tidigare buss, så det var mycket trafik och störningar i trafiken. Kom precis lagom i tid till mitt besök. För tillfället är det endast några saker som har givit utslag, men dom är lite osäkra. Väntar på slutliga svaret på fredag när man ska dit igen!


Väl hemma så fick det bli storhandling, tyckte vi fick hem en hel del bra mat =) Blir "riktig" mat ett par dagar. Och då menar jag att det inte kommer att bli massa pasta och korv/ köttbullar som vi brukar kunna äta titt som tätt.


Annars så har jag hållit på att städat nere i lägenheten, bara en vecka kvar nu. Sedan behöver man inte bry sig om den =) Vi håller även på att tvätta också, så att vi får lite rena kläder.


Men ska väl sätta mig och ta det lugnt en stund nu, och kolla ut på snöovädret som är här... Suck för denna snö!!!


Hoppas ni har en bra måndag, jag känner mig på topp!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards