Alla inlägg den 17 januari 2015

Av madde - 17 januari 2015 10:14

Då var träningen igång. Så skönt så!! Känner mig riktigt taggad för att träna nu, hoppas det håller i sig nu bara!!

Eftersom att vi har köpt på oss massa träningssaker hemma, så får man köra fullt ut med dessa saker. Och eftersom att man ibland har dåligt med tid att komma iväg till ett gym, så passar det perfekt att kunna träna hemma. I morse blev det först uppvärmning med en promenad, sedan magträning och styrketräning med bröst och skuldror. Imorgon kör vi ett längre pass!! 


Ska åka och jobba snart, har inte jobbat på drygt en vecka nu.. Så man måste väl ta och komma igång med det också haha!


Mina testsvar vissade inget igår, skönt att man inte fick fler allergier iaf. Nu är det bara att leva med att inte använda saker som doftar... Suck, kan känna att det är lite tråkigt att inte få dofta gott ... Har även fått en starkare kortison, hoppas på att denna kan funka... Bara vänta och se!


Nej nu ska jag göra mig en smoothie innan jag drar iväg !!


Hoppas ni får en fin helg där ute!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards