Alla inlägg den 4 maj 2015

Av madde - 4 maj 2015 08:13

Denna helg har beståt av massa mys, eftersom att vi har haft hunden här. Långa och många promenader har det blivit, så vi har fått motion så det räcker och blir över hihi =) 

Igår passade vi även på att ta en sväng på IKEA eftersom att vi ändå var i närheten.  Och som vanligt kom man hem med en massa saker =) Inte helt fel faktiskt. 


MEn nu är det ny vecka, och det blir till att jobba och träna som vanligt. Eftersom att jag bara jobbar 1 dag och 4 kvällar denna vecka, blir det lättare för mig att köra ordentliga träningspass på dagarna. Alltså kommer det även bara bli en tidig morgonpromenad. 


Idag ska jag städa och tvätta. Det är ett måste, eftersom att vi har hundhår över hela lägenheten. =)

Så idag blir det en vilodag för mig, eftersom att jag skulle ha haft det i lördags egentligen.


Nej dags att köra igång dagen =) Hej hoppsan! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards