Alla inlägg den 5 maj 2015

Av madde - 5 maj 2015 17:47

Allt flytter på som vanligt här. Igår var det vilodag, och idag har det varit tränar dag =) Som vardagsmotion fick jag in cykling till och från jobbet, med en omväg förbi affären på vägen hem! Sedan fick det bli lite styrka. 

Kände att jag inte behövde någon mer konditionsträning för denna dag, tar det i morgon istället =) 


Sitter just nu och inväntar att sambon ska komma hem, så vi kan äta lite mat. Blir köttfärssås och spagetti, eller jag hittade någon bönpasta som jag kan äta. Spännande och se hur den smakar.


Annars händer det inte så mycket just nu. Det är väldigt lugnt. Blir jobb, träning, jobb träning. Inte så kul att skriva om det, och inte har jag några bra funderingar för tillfället heller. Försöker att köra på som vanligt, och hoppas på att det visar sig på både våg och måttbandet på fredag. Ska bli riktigt spännande =) 


Jaha dags att hitta på någon, så man inte somnar innan sambon kommer hem hihi! 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards