Alla inlägg den 6 maj 2015

Av madde - 6 maj 2015 14:40

Mitt sug efter träning har försvunnit, blev av tvinga sig ut idag på en promenad och sedan styrka hemma. Vet inte vart träningsglädjen har tagit vägen denna vecka... Tur att disciplin finns, för man vet att efter ett träningspass känns allt så mycket bättre =) 

Hoppas på att få tillbaka den, kanske blev det för mycket promenader i helgen så kroppen är helt slut istället vem vet.. Men är iaf glad att jag har tränat. Bara att kämpa på. 


Idag har jag även hunnit med att åka till verkstaden med sambons bil. Lampbyte... 

Annars har jag inte gjort mycket mer. Ska snart äta lite middag, innan det är dags för ett jobbpass. Får in lite vardags motion där, eftersom att jag cyklar till och från jobbet =)


Torsdag och Fredag är lediga dagar. Ska bli riktigt skönt, har lite små saker att göra. Imorgon blir det även ridning, bästa på hela veckan hihi =) 


Nej nu ska jag ta och få i mig lite mat. Kyckling, curry och bönpasta =) gotti gott! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards