Alla inlägg den 12 maj 2015

Av madde - 12 maj 2015 19:26

Sista dagen i morgon när det gäller arbete. Har nu jobbat sedan lördag och i morgon är sista dagen innan jag tar ledigt i 4 dagar! Har aldrig varit så skönt att få ledigt haha!

Dagen har rullat på när det gäller arbete, inga konstigheter där inte.


Idag har jag även varit inne i min lägenhet som jag hyr ut. Jag och pappa skulle fixa en sak, men det funkade inte.. Så nu hoppar vi över det.. Är riktigt glad att jag fick tag i en sådan bra hyresgäst =) Lätt att ha att göra med, och hon hör av sig lite då och då. Inga krångligheter där inte =) Underbart!


Eftersom att vi inte har köpt hem någon speciell mat till denna vecka, fick det bli hämtmat. En kycklingsallad för min del. Smakade riktigt bra. Fick även med mig min fina sambo ut på en lite promenad på ca 30 min. Alltid något! Ingen direkt fart i promenaden, utan det blev en lugn och fin promenad. En riktigt mysig kväll =)


Resten av denna kväll blir bara lugn och skön. Och ladda för morgon dagen, då det händer lite spännande saker. Men det håller jag för mig själv ett tag!! 


En liten bild från kvällens promenad. 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards