Alla inlägg den 21 maj 2015

Av madde - 21 maj 2015 05:48

När klockan ringde 04.30 i morse var jag inte så himla pigg på att gå upp.. Men efter 5 min snooze kände jag att det var bara att slänga av sig täcket och gå upp. Och tur var väl det, för det var riktigt härligt ute. Solen höll på att gå upp, och det var tyst och lugnt ute. =) Det blev en perfekt start på dagen, massa energi för dagens aktiviteter.


Blev även en bra frukost, yoghurt med fröer och 2 kokta ägg! Alltså blev det ingen smörgås idag. I vanliga fall brukar jag vara lat och ta 2 smörgåsar till frukost. Men kände att jag lika gärna kunde äta något annat, nu när morgonen startade så bra! Bara hoppas det håller isig resten av dagen. 

Till lunch blir det rester från i går, torsk och ris. Och till middag blir det blodpudding och bacon. På torsdagar blir det alltid någon enklare mat, eftersom att jag rider på kvällen.


Nej det är väl dags att göra sig i ordning, så man är redo för resten av dagen =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards