Alla inlägg den 25 maj 2015

Av madde - 25 maj 2015 09:58

Skönt med ledighet!! Fast bara en dag... Har varit en tuffvecka med massa jobb, därför har även blogginläggen blivit lite tråkiga och inte så många. Jobbade hela veckan... Men nu är jag äntligen ledig =) Så idag måste man hinna med allt och lite till. Lr ja sambon har faktiskt varit duktigt och gjort en massa i helgen, men städningen lämnade han åt mig hihi. Inte hans bästa sida, plus att jag vill städa på mitt sätt =)


Annars idag har jag planerat ett träningspass. Kondition och styrka blir det idag. Hoppas det inte börjar regna bara!!


Blir även lite tvätt och matlagning idag. Har gjort mat schema för denna vecka, iaf när det gäller middag. Och har tankar på hur träningen ska se ut denna vecka.

En lite översikt på de:


         Mat                                                 Träning

Mån: Skink och Broccolipaj                         Kondition och styrka

Tis: Köttfärsås och pasta                            Morgonpromenad, Styrka

Ons: Zucchini plättar                                 Stavgång

Tors:                                                        Morgonpromenad, Ridning

Fred: Fläskfilé med sallad                         Morgonpromenad, Promenad med hund

Lörd: Hemmagjord pizza                           ev. Ridning, hundpromenader

Sön: Biff med sallad                                  Hundpromenader


På fredag verkar det som att Wilma kommer hit, därför står det hundpromenader. Vi brukar ju kunna gå långa turer när vi har henne. Vi passar på då, eftersom att hon måste aktivera sig också =) 


Ska försöka lägga in lite bilder från helgen, så blir ett inlägg till senare idag =) 



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards