Alla inlägg den 27 maj 2015

Av madde - 27 maj 2015 12:19

Fullfart här som vanligt. Hade ju tänkt mig en morgonpromenad igår, men regnade så fick bli att sova några minuter till. Och igår kväll tänkte vi ta oss en sväng, men mitt huvud höll på att sprängas =( Som det även gjorde i morse när jag vaknade till, tur man har en sambo som kommer fort med en ipren :) 

Har iaf hunnit med en del nu på fm. Diskat, plockat undan tvätten, hämtat paket, handlat och fikat med farmor. Nu har jag precis kört ett styrkepass, fick bli att köra igenom hela kroppen idag eftersom att det var längesen :( Kändes riktigt skönt må jag säga. Känner att armarna darrar fint hihi.

Snart blir det dags för lite lunch, börjar jobba 16 idag. Hinner med andra fixa lite mer här hemma, lr så blir det till att läsa en bok =) 


Annars händer det inte så mycket här. Träningen har inte funkat helt och hållet. Men eftersom att jag fick jobba inne i city igår, fick jag mer motion än vanligt. Mycket trappor och så. Vardagsmotion =))


Får se vad man hittar på till lunch idag, till "middag" blir det paj tror jag =) 

Nej dags att fortsätta med dagen =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards