Alla inlägg den 4 september 2015

Av madde - 4 september 2015 13:14

Helgen är här, och det blir fullt ös hela helgen =) 

Börjar med kräftskiva hos syster ikväll, och kräftskiva hos sambons pappa i morgon =) För min del blir det räkor, då jag inte äter kräftor. 


Idag har man en fin träningsvärk från gårdagens ridning... Inte skönt, men känns att man har gjort lite nytta iaf =) 

Gick övrigt bra igår, då Teddy blev mycket mjukare. Vi fortsätter slippa på lite små saker =) 


Dagens träningspass fick bli att få in mina två herrar till katter i buren. Det var dags att beöka vet. i morse. Den årliga sprutan. Alltid ett projekt att få in dom i buren, men väl inne så funkar det bra. Dom var iaf glada att få komma ut när de kom hem :D 

Har även handlat med farmor och fikat med henne.  Och nu gjort lite hushållssysslor här hemma. Får se om det blir en promenad idag, annars blir det träningsfridag. Tanken är att köra pass från boken idag, men då träningsvärken är max kommer jag inte att kunna göra ifrån mig bra. Sparar det helt enkelt tills i morgon =) 


Dagens resultat stod jag stilla på vågen. Alltså verken upp eller ner. Redovisar måtten nästa vecka, då det inte hade hänt något speciellt på dom heller. Bara att fortsätta kämpa =) 


Nej nu ska jag ta tillvara på dagen =) Hej hopp. Hoppas ni får en trevlig helg! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards