Alla inlägg den 6 september 2015

Av madde - 6 september 2015 10:51

Vi har varit igång hela helgen nu, det gör att vi är värda att ligga i soffan hela dagen idag :D Eller ja jag har redan städat och tvättat. Bara matlådor och handling som är kvar att göra =) Hoppas dock på att regnet ska avta så man kan ta en promenad... Men vi får väl se! 


I fredags var det kräftskiva hos syster. Mycket trevligt där! Men eftersom att man inte äter kräftor får man räkor istället =) 

Igår blev det en sväng ut till pappa för att tvätta bilen. Sedan på kvällen blev det kräftskiva hos sambons pappa. Trevligt där också! Nu behöver vi inte äta skaldjur på bra länge haha! 

Har blivit mycket gott under helgen, det vill säga att man får träna extra hårt veckan som kommer ;) Synd bara att man jobbar så sjukt mycket, hoppas man inte blir för trött för att träna! 

På Tisdag blir det en tripp till frisören, börjar bli dags för att fixa till håret nu!


Har ett litet delmål nu också. Om 7 veckor tänkte jag boka privatlektion i ridning, det vill säga att jag tänkte att 3 kg ska bort innan dess. Det vill säga ca 0,5 kg i veckan. Vill inte sätta för högt mål. Så detta får bli ett delmål. Tycker det är ett bra mål, då jag tycker om att rida =) Nu blir det till att kämpa vidare! 


Hoppas ni har haft en bra helg där ute, det har jag även fast det har varit fullfart! Så blir skönt med en dag hemma :D

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards