Alla inlägg den 8 september 2015

Av madde - 8 september 2015 17:28

Idag har jag egnat mig åt mig själv =) Började med ett frisör besök. Klippning och färgning =) Blev riktigt snyggt!

Väl klar med det, blev det ett avsnitt av Johan Falk. Lagom efter det fick det bli lite träning, styrka plus promenad! Skönt pass, men har en sjuk träningsvärk i magen efter gårdagens pass!!

Lite sugen på en kvällspromenad men vi får se om man orkar med det. Annars blir det till att kolla på tv.


Skönt nu när man har kommit igång med träningen igen. Som vanligt hoppas man på att det håller i sig och att det visar sig på både måtten och vågen =) 


Annars händer det inte mycket här inte, ska försöka ladda för 5 dagars arbete... Kommer nog vara bra trött på söndag... Bara man inte blir för trött för att träna så är jag nöjd =) 


Hoppas ni har det bra där ute i höstkylan som verkar ha kommit hit!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards