Direktlänk till inlägg 12 september 2015

Jobbhelg

Av madde - 12 september 2015 18:34

Har inte haft tid att uppdatera något, då jag jobbar helg! Tur man har underbara kollegor, som gör jobbhelgen lättare =) Och är tacksam över att dom har förståelse över mina allergier, på så sätt underlättar det för mig =) Gullungar <3 


Veckan resultat blev enbart - 0,1 kg.. Aja inte mycket men det är minus iaf! Får vara glad över det. Har inte haft någon vilodag denna vecka. Har tränat hela veckan. Från promenader, ridning och styrka! Är nöjd med det =) Känns lite konstigt att gå ut och gå en lördag kväll, då det inte är en människa ute hihi! 


Nu hoppas jag bara på att jag inte åker på en förkylning då sambon är sjuk.. Bara att försöka att kurera sig själv =)

Men han får allt dra i sig min special drink, färskpressad apelsinjuice, ingefära och vitlöksklyftor. Kan inte vara speciellt gott, men han  verkar pigga på sig på den iaf :P 


Som sagt har jag min överskottsenergi, det vill säga att idag blev det till att ta tag i kaffebryggaren som fick sig en rejäl omgång.. Sedan fick alla plastpåsar sig en sväng också. Det vill säga att lite ordning och reda =) Skönt att få sådant gjort när man har energi över!! 


Men nu blir det soffan innan det är dags för att natta!! Hoppas ni har en trevlig helg! 


 
 
Therese

Therese

14 september 2015 21:28

Alla minus är bra siffror! =) Åh jag önskar att jag hade lite mer av din energi då den skulle passa perfekt i mitt hem just nu :D MEN, ta det försiktigt så att du inte kör slut på dig!

http://vagenarintealltirak.bloggplatsen.se

madde

16 september 2015 11:48

Får skicka lite på posten åt dig =) Jo försöker vara försiktig, men det är svårt ibland.. =( Dock har jag kommit på att lyssna på ljudbok, så att jag varvar ner en aning. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards