Alla inlägg den 14 september 2015

Av madde - 14 september 2015 17:23

veckorna går fort tycker jag, redan en ny! 

Konstigt nog blev det ingen sovmorgon, eftersom att jag skulle vakna 7.20 Suck! Och inte kunde jag somna om heller.. Jaja får bli tidigt i säng idag helt enkelt! 


Har haft fullfart som vanligt idag när man är ledig. Började med att STOR städa lägenheten, och tvätta sängkläder. Blev en tur att handla, tog då med mig farmor så blev fika där sedan.. Väl hemma igen ut på en promenad, sen var det till att fixa matlådor. Nu är både sambons om mina matlådor klara för några dagar framöver! SKÖNT!! Nu väntar man på lite mat, kycklingsallad och råkar bli en räksmörgås till de. Då jag har gjort lite hopp plock från frysen idag. Mat som måste ätas ut. Lite av varje =) 


Får se vad resten av kvällen har att erbjuda. Ev en promenad till, måste ändå ut och slänga räkskalen =) Men då blir väl sambon arg, då han tycker jag ska ta det lugnt. :P Jag går på högvarv här hemma, enda tills jag ska gå och sova! Tycker själv det är lite jobbigt, men får mycket gjort dock =)  


Nej nu får det bli lite mat, för magen börjar knorra ihop sig här!! 

Hej hopp! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards