Alla inlägg den 18 september 2015

Av madde - 18 september 2015 18:52

Äntligen tar jag helg! Ska bli riktigt skönt. Har varit två långa arbetsveckor, så nu är man värd lite vila.

Igår var det ridning, som gick riktigt fint. Hoppning var det igår kväll, och det fixade vi galant! Lite träningsvärk idag, men det gör inget =) 

Idag kom mamma hit efter att jag hade slutat jobba. Blev en sväng och handla, sedan en god middag! Potatisgratäng med nöt ytterfilé =) Sant inte helt fel! Och ett glas vin till det. Nu har mamma åkt igen, så nu blir det en lugn kväll! 


Tänkte redovisa lite resultat:


            11/9-18/9                              Sedan start 7/8-2015

Vikt:         -0,3 kg                                          -2,4 kg

Navel:       -1,3 cm                                        - 1,8 cm

Midja:         - 1 cm                                           - 3 cm

Bröst:            0 cm                                             0 cm

Lår V:           0 cm                                           - 1 cm

Lår H:           0 cm                                        - 1,5 cm

Arm V:    + 0,5 cm                                        - 1,5 cm

Arm H:    + 0,5 cm                                           - 1 cm

Hals:            0 cm                                            - 1 cm


Inga Stora siffror men minus iaf!! det är bara att fortsätta kämpa, kan inte göra så mycket annat än så!


Nu ska jag ta och avnjuta denna kväll i soffan! Hoppas ni får en trevlig helg där ute =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards