Alla inlägg den 25 september 2015

Av madde - 25 september 2015 14:41

Som vanligt kan jag inte sova länge på morgonen... Så blev upp och små fixa lite, innan det blev att åka och handla med farmor! 

Väl hemma blev det att fortsätta städa, sedan dök sambon upp med lunch =) Så nu väntar vi på pappa, ska åka och göra fredags nöjet HANDLA =) Sen ska vi fixa sovrumsdörren, som ska kapas och på med en dekal.  Sen kan man sätta sig ner och ta det lugnt :D


Lite resultat idag också. Blev - 0,4 kg. Det går neråt och det är jag nöjd över :P Måtten hoppar jag idag, då det stod som förra veckan nästan. =) 


Annars händer inte så mycket.. Skulle ha jobbat kväll hela helgen, men de behövde folk på dagen. Så bara att jobba dag istället för kväll. Skönt faktiskt =) 


Hoppas ni får en trevlig helg där ute! För det ska jag ha :P 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards