Alla inlägg den 7 december 2015

Av madde - 7 december 2015 10:56

Nu är man äntligen ledig en dag! Så skönt efter att ha jobbat 5 dagar i streck! 

I fredags var man på med jobbet på julbord och såg en show! Har inte skrattat så mycket på länge, den var riktigt bra. Och god mat blev det också. Dock höll jag igen lite på maten, åt bara det jag tyckte var gott =) 

Sen har det blivit jobb hela helgen.. Blev en liten full dag igår, men vi klara det galant =) Vi är så himla duktiga!! :D

Vi har även haft Systers hund här i helgen, så har blivit massa mys med henne! Igår direkt efter jobbet åkte vi och lämnade henne. Så idag blir det till att städa bort allt hundhår :P 


I helgen har det blivit dåligt med träning, då jag inte alls har varit pigg. Men det har blivit lite promenader med hunden iaf =) Har inte heller gjort övningarna från träningskalendern. Tänkte att jag slår ihop alla övningar sedan i fredags, och gör ett ordentligt träningspass idag ist =) På så sätt känns det som att jag kommer ha en ordentlig träningsvärk i morgon, men det är det värt! 

Har inte heller lagt ut veckans resultat från i fredags. Vågen visade på + 0,2 kg.. Kan betyda så himla mycket, så nu när jag har gått upp något gram hit eller dit. Bryr jag mig inte längre. För finns så mycket detta lilla kan betyda. Men det är bara att lägga på ett krut till, för att minska vikten.


Matlistan är klar för veckan också. Vi försöker att äta ur frysen här hemma, därför kommer det bli både nyttig och onyttig mat denna vecka tyvärr. Men vill verkligen fylla på frysen med massa nyttig mat. Och vill verkligen inte heller slänga maten som finns där nu! Men tror jag har kommit på ganska bra rätter, för att inte bli allt för onyttigt denna vecka.


Mån: Starka köttfärsbiffar med pommes, sallad och tzatziki.

Tis: Lunch: Lax och broccolimos. Middag: Kyckling och ris

Ons: Jobbar kväll, blir ev, gröt och ägg

Tors: Lunch: Lax och broccoli mos. Middag: Korv och makaroner

Fred, lör, sön: Vet ej än! 


Skönt att ha maten klar, så man slipper stå och tänka på det när man kommer hem =) 

Nej nu ska jag fortsätta städa =) 

Ha en bra måndag! 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards